رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

 ترور مردم مظلوم نشان از استیصال دشمن است

 ترور مردم مظلوم نشان از استیصال دشمن است
حجت الاسلام شهسواری در جلسه بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر ضمن محکوم کردن حمله تروریستی روز گذشته در شاهچراغ عنوان کرد: این ترورها نه تنها نشان قدرت دشمن نیست بلکه نشان از استیصال دشمن است.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۰۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

 

قزوین_ جلسه ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریور، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیش از ظهر امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن محکومیت حمله مجدد تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ و تسلیت شهادت هم‌وطنان و مسئلت شفای عاجل برای مجروحان این حادثه و درخواست علو درجات برای شهدای این اتفاق ناگوار و تبیین این نکته که این ترورها نشان از استیصال دشمن است نه از قدرت دشمن ابراز امیدواری کردند هرچه زودتر عوامل این حادثه تروریستی به سزای اعمالشان برسند.

 وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی حقیقی برای دولتمردان ما هستند و تکریم شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی دولتمردان شایسته، مکتبی، ارزشی، خدمتگزار و متعهد به آرمان‎های نظام اسلامی از اهداف برگزاری مراسم هشتم شهریور است.

شهسواری اظهار داشت: تبیین چهره منافقان و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی، بازشناسی اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و تبیین علل و انگیزه وقوع حادثه ۸ شهریور، بیان پیامدهای فاجعه ۸ شهریور و روشنگری برای نسل جوان از جمله اهداف ویژه برنامه‌های این ایّام است.

حجت الاسلام والمسلمین شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این جلسه خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت دهه دوم صفر و اربعین حسینی و سخنرانان و خطبای این ایام ائمه جمعه و جماعات و با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و حقیقی ابعاد شخصیتی شهیدان رجائی و باهنر، به ویژه تبعیت و ولایت پذیری شهید رجایی و خدمت بی منت و جاودانه ایشان به محرومان جامعه برای مردم و نسل جوان تبیین و روشنگری گردد و بازشناسی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یکی از اهداف بزرگداشت هفته دولت بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

 

 انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار